Kategóriák
Hírek
Látogató számláló
Partnereink
Szűrés
KIEMELT AJÁNLATAINK
Garancia
Garanciális feltételek
Az Ön által vásárolt a HOMETOOLS Kft. által forgalmazott termékre az alábbi garancia érvényes:
A gyártók (BOSCH, SKIL, DREMEL, Karcher) a háztartási, nem ipari gépekre önkéntesen 2 év garanciát vállalnak, melynek feltétele a vásárlás napján általunk kiállított lepecsételt és aláírt jótállási jegy és a vásárlást igazoló számla (vagy másolata) egyidejű bemutatása.
KÄRCHER háztartási (nem ipari) gépek vásárlása esetén 2 év KÄRCHER garancia érvényes, melyet minden hivatalos KÄRCHER márkaszervizben elfogadnak a garancia jegy és számla, számla másolat birtokában.
KÄRCHER ipari gépek vásárlása esetén 1 év KÄRCHER garancia érvényes.
Meghibásodás esetén info@hometools.hu címre jelezzék és segítünk az ügyintézésben, vagy a sárga színű garancia levélen szereplő hivatalos Kärcher szervizek közül válaszhat.
BOSCH, SKIL vagy DREMEL barkácsgépek vásárlása esetén 2 év garancia vonatkozik.
Ipari (professzionális) felhasználási jelleggel használt BOSCH "zöld" gépekre 12 hónapig hónap garania vonatkozik!
(kivéve: akkuegységek és töltőik, együtt szállított tartozékok)
BOSCH ipari "kék színű" gépekre 1 év de + 2 év garancia vonatkozik a BOSCH oldalán történő regisztrális esetén az alábbiak szerint:
12 hónapig vonatkozik a BOSCH professzionális (kék burkolat) elektromos kéziszerszámokra, mérőműszerekre.
A vásárlás igazolt dátumától számított 4 héten belül lehetősége van a www.bosch-pt.com/warranty internetes címen regisztrálni, így a kinyomtatott tanúsítvánnyal rendelkező készülékre 36 hónapig érvényes garancia vonatkozi.
(kivéve: nagyfrekvenciás, illetve sűrített levegős szerszámok, ipari akkus csavarozók, akkuegységek és töltőik, együtt szállított tartozékok).
Meghibásodás esetén az alábbi garanciális folyamat közül választhat:
A vásárló a terméket minden esetben kitöltött jótállási jeggyel kapja kézhez az eredeti számlával, ÁFÁs számlával együtt. Garanciális jogait ezen jótállási jegy és a vásárlásról szóló számla, vagy számla másolatának birtokában érvényesítheti.
A meghibásodott készüléket bármelyik BOSCH szakkereskedőnél vagy a központi márkaszervizben adhatja le. Az Önhöz legközelebbi szakkereskedőt megkeresheti az alábbi linken: Szakkereskedők vagy az alábbi lehetőségek között választhat:
1. Lehetőség: Felhívja a HOMETOOLS Kft ügyfélszolgálati telefonját /+36-30-283-7083/ bejelentés miatt, majd emailben elküldi az info@hometools.hu címre a gép meghibásodásának okát és egy felvételi és visszaszállítási címet, ahonnan a GLS futár a bejelentés másnapján (el tudja vinni).
Ezt követően megrendeljük a GLS-től a Bosch központi szervízébe való szállítást, mely természetesen a vásárlónak díjmentes. Így Önnek nem kell sehova sem mennie garanciális igénye érvényesítése miatt! Elszállítás és visszaszállítás kötött 3-5 nap telik el maximum.
A HOMETOOLS csapata ezt a megoldást ajánlja, mert működésünk 2010.07. indulása óta tökéletesen működik ez a folyamat vásárlóink legnagyobb megelégedésére!
2. Lehetőség: Felhívja a kedves vásárló a következő telefonszámot: 06/1/431-3835 elmondja, mi a probléma, hiba, majd a Bosch vevőszolgálat kiküld a kért címre egy GLS futárt a hibás gépért.
3. Lehetőség: Elküldi Faxon a 06/1/431-3888-as fax számra, majd onnan kap egy visszajelzést, majd a Bosch vevőszolgálat kiküld a kért címre egy GLS futárt.
4. Lehetőség: Küld egy e-mailt a kedves vásárló a (info.bsc@hu.bosch.com) címre, és ott majd visszajeleznek neki, hogy mikor jön érte a kért címre a GLS a futár.
Mind a négy esetben a gép elvitelétől 3-5 nap míg visszaérkezik a megjavított, kicserélt gép a vásárlóhoz.
A gépek dobozában magyar nyelvű használati utasítás található meg. Kérjük, hogy a készüléket az abban foglalt célokra és a leírtak figyelembevételével használja. Az ettől eltérő használat (pl. iparszerű használat), szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár, a készülék burkolatának illetéktelen megbontása esetén a garancia nem érvényesíthető.
A nem eredeti tartozékok használatából eredő meghibásodásokért és esetleges balesetekért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Ezen túlmenően az adott gép a jótállását is elveszítheti.
Nem tartoznak a jótállás körébe a karbantartások, a természetes elhasználódásra, vagy a karbantartás hiányára visszavezethető meghibásodások, törések: (pl.: szénkefekopás, kábelsérülések, kábeltörés, zsírozás).
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye, továbbá a géppel szállított, nem gép működésével kapcsolatos hiba, vagy a gép tartozékára a garanciális feltételek nem vonatkoznak.